Top Social

Life is the art of drawing without an eraser♥

Tuesday 10 August 2010
There are two reasons why people change.
First:They have learned a lot.
Second:They're been hurt too much


我真的覺得自己很笨。
我總是做自以為很對的事。
我以為這樣的好會對你是種幫助 然而卻不是如此
我以為我對你伸出援手會讓你的日子更加好過
可是其實你一點都不需要我 還有我的多管閒事
我真的覺得自己很多事 很愚蠢 到無法原諒的地步

我應該要學會放手了。
Post Comment
Post a Comment